DeskNET Φοιτητικό Φροντιστήριο

DeskNet

ΕΑΠ: Ενημερωτική επιστολή του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου προς τους φοιτητές μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας

Αγαπητές φοιτήτριες, Αγαπητοί φοιτητές,

με την παρούσα ηλεκτρονική αλληλογραφία θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε αναφορικά με τον τρόπο επικοινωνίας σας με το Πανεπιστήμιο, καθώς και κάποιες συχνές ερωτοαπαντήσεις που θα προκύψουν κατά τη διάρκεια των σπουδών σας.

Με στόχο την άμεση και έγκαιρη υποστήριξη σας, ακαδημαϊκής και τεχνικής φύσεως, όπως επίσης και την επίλυση αποριών ή προβληματισμών που αφορούν τη φοίτησή σας, μπορείτε να επικοινωνείτε στις ακόλουθες ηλεκτρονικές διευθύνσεις:

• helpdesk@eap.gr (Ομάδα Τεχνικής Υποστήριξης): επικοινωνείτε κάθε φορά που αντιμετωπίζετε τεχνικά προβλήματα που αφορούν την πρόσβαση σας στις ψηφιακές πλατφόρμες και στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου (study, open, courses, coursesreg, apothesis, webex, teams, κ.α.). Επίσης, μπορείτε να καλείτε στον τηλεφωνικό αριθμό 2610 367900, από τις 7:00 έως τις 15:00μ.μ.

• Για ζητήματα που αφορούν την υποβολή γραπτών εργασιών και δραστηριοτήτων, (εκπρόθεσμες υποβολές, παρατάσεις, κοκ) αλλά και τη βαθμολόγησή σας, θα πρέπει να επικοινωνείτε με τον Καθηγητή – Σύμβουλο του Τμήματός σας της Θεματικής σας Ενότητας. Τα στοιχεία επικοινωνίας τους είναι διαθέσιμα και αναρτημένα στις εκπαιδευτικές πλατφόρμες του Πανεπιστημίου (study.eap.gr, για τα ετήσιας διάρθρωσης προγράμματα σπουδών ενώ courses.eap.gr για τα εξαμηνιαίας διάρθρωσης προγράμματα σπουδών.

• Για ζητήματα που αφορούν το Πρόγραμμα Σπουδών στο οποίο είστε ήδη εγγεγραμμένοι/ες (δηλώσεις Θ.Ε., οικονομικές καταβολές, χορήγηση βεβαιώσεων και γενικότερα ζητήματα διοικητικού περιεχομένου και πληροφορίες φοίτησης), θα πρέπει να επικοινωνείτε με τη Γραμματεία του Προγράμματος Σπουδών στο Τμήμα Μητρώου Φοιτητών. Δείτε ΕΔΩ τους τρόπους επικοινωνίας με το Τμήμα Μητρώου Φοιτητών.

• info@eap.gr: επικοινωνείτε εφόσον επιθυμείτε ενημέρωση σε σχέση με τα προγράμματα σπουδών προπτυχιακά ή μεταπτυχιακά που προσφέρει το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και τις προσκλήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος σε αυτά. Επίσης, μπορείτε να καλείτε στον τηλεφωνικό αριθμό 2610 367600, από τις 07:00 έως τις 15:30.

• gddy@eap.gr: επικοινωνείτε για ζητήματα που αφορούν την αποστολή του διδακτικού υλικού (ημερομηνία αποστολής διδακτικού υλικού, tracking number κτλ).

Εν συνεχεία, σας ενημερώνουμε ότι αφουγκραζόμενοι τα κατά καιρούς αιτήματά σας σχετικά με την εξυπηρέτησή σας σε θέματα που αφορούν στη φοίτησή σας στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, σας ανακοινώνουμε με μεγάλη χαρά, την έναρξη λειτουργίας 24ωρης υπηρεσίας chatbot επίλυσης προβλημάτων και παροχής διευκρινίσεων, στην ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου μας (https://www.eap.gr πατώντας το σχετικό μικρό εικονίδιο στο δεξιό μέρος της οθόνης με τις τρεις τελείες –)

Η παραπάνω υπηρεσία chatbot στην ιστοσελίδα (η οποία θα είναι διαθέσιμη σύντομα και στον ψηφιακό χώρο εκπαίδευσης) σκοπό έχει την άμεση παροχή βοήθειας σε θέματα που σας απασχολούν, σε ώρες τις οποίες οι διοικητικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου δεν εργάζονται. Μέσω της συγκεκριμένης υπηρεσίας, ευελπιστούμε ότι θα μπορείτε να λάβετε εύκολα απαντήσεις για θέματα τεχνικής και διοικητικής φύσεως. Στόχος είναι να διευκολύνουμε, αλλά και να επιταχύνουμε τη διεκπεραίωση των αιτημάτων και των αποριών σας εμπλουτίζοντάς την συνεχώς με νέες προσθήκες και ερωτοαπαντήσεις.

Θα χαρούμε να έχουμε τα δικά σας σχόλια, υποδείξεις και αιτήματά για τη συγκεκριμένη υπηρεσία, στο chatbot@eap.gr.

Τέλος, θα θέλαμε να σημειώσουμε ότι, ο επίσημος τρόπος επικοινωνίας με το Πανεπιστήμιο είναι το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, για την καλύτερη και αμεσότερη διεκπεραίωση των αιτημάτων σας εφιστούμε την προσοχή, στο ότι η επικοινωνία σας με τα Τμήματα και τις Υπηρεσίες του Πανεπιστημίου θα πρέπει να πραγματοποιείται μέσω της ακαδημαϊκής ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης και να εμπεριέχει βασικά στοιχεία και σαφείς πληροφορίες, όπως ονοματεπώνυμο, αριθμό μητρώου, κωδικό Θ.Ε. στην οποία αντιμετωπίζετε πρόβλημα ή για την οποία χρειάζεστε διευκρινίσεις κοκ, προκειμένου να μην υπάρχει καθυστέρηση στην διεκπεραίωση τους.

Υπενθυμίζουμε ότι πρόσβαση στις εκπαιδευτικές πλατφόρμες και τις Θεματικές Ενότητες στις οποίες έχετε εγγραφεί για τη νέα ακαδημαϊκή χρονιά, θα έχετε από την 4η Οκτωβρίου 2021, (η πρόσβαση θα ενεργοποιηθεί μετά τις 20:00 μ.μ. εκείνης της ημέρας), επίσημη ημερομηνία έναρξης του ακαδημαϊκού έτους.

Σημαντικές Διευκρινίσεις

• Αλλαγή στοιχείων δελτίου αστυνομικής ταυτότητας: Σε περίπτωση που επιθυμείτε να προβείτε σε αλλαγή στοιχείων της αστυνομικής σας ταυτότητας θα πρέπει να αποστείλετε αντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας (σε μορφή pdf, διπλής όψεως) στο πρόγραμμα σπουδών σας μέσω του ακαδημαϊκού σας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

• Αλλαγή στοιχείων επικοινωνίας (διεύθυνσης, τηλέφωνο): Σε περίπτωση που επιθυμείτε να προβείτε σε αλλαγή στοιχείων επικοινωνίας (διεύθυνσης ή/και τηλέφωνο), θα πρέπει να παραθέτετε τα νέα στοιχεία επικοινωνίας που επιθυμείτε να δηλώσετε στο πρόγραμμα σπουδών σας, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

• Αίτημα Έκδοσης βεβαίωσης Σπουδών: Εάν το πρόγραμμα σπουδών που παρακολουθείτε είναι ετήσιας διάρθρωσης μπορείτε να κάνετε αίτημα μέσω της πλατφόρμας open.eap.gr, ενώ εάν το πρόγραμμα σπουδών που παρακολουθείτε είναι εξαμηνιαίας διάρθρωσης μπορείτε να κάνετε το αίτημα σας μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση του προγράμματος σας.

• Στοιχεία Επικοινωνίας με τον καθηγητή σας: Εάν το πρόγραμμα σπουδών που παρακολουθείτε είναι ετήσιας διάρθρωσης μπορείτε να αντλήσετε τα στοιχεία επικοινωνίας του επιβλέποντα καθηγητή σας από την πλατφόρμα study.eap.gr, ενώ αν το πρόγραμμα σπουδών που παρακολουθείτε είναι εξαμηνιαίας διάρθρωσης από την πλατφόρμα courses.eap.gr

• Καταχώρηση Βαθμολογίας: Οι βαθμοί των εργασιών σας εάν το πρόγραμμα σπουδών που παρακολουθείτε είναι ετήσιας διάρθρωσης εμφανίζονται στην πλατφόρμα open.eap.gr ενώ αν το πρόγραμμα σπουδών που παρακολουθείτε είναι εξαμηνιαίας διάρθρωσης από την πλατφόρμα coursesreg.eap.gr, μετά το πέρας 15 ημερών από την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των εργασιών. Ευχόμαστε σε όλες και όλους καλό και δημιουργικό ακαδημαϊκό έτος!