Πολιτική Ποιότητας, Υποστήριξη φοιτητών

Γονική Κατηγορία: Ποιότητα

Η φιλοσοφία της DeskNET στο σκέλος της υποστήριξης φοιτητών βασίζεται στο εξής σκεπτικό: «η ποιότητα σχεδιάζεται και δεν είναι ποτέ τυχαία». Η διοίκηση της εταιρείας βλέπει το σχεδιασμό της ποιότητας σαν μέρος της ΤΡΙΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ, που είναι:

Πρωτεύουσα σημασία έχει, για εμάς, να προσδιορισθούν οι εκπαιδευτικές ανάγκες ώστε να σχεδιαστούν αντίστοιχες ποιοτικές υπηρεσίες.

Ο «Σχεδιασμός Ποιότητας» της DeskNET αποτελείται από τα εξής βήματα:

  1. Προσδιορισμός των εκπαιδευτικών αναγκών (ποιές είναι)
  2. Προσδιορισμός των αναγκών των φοιτητών
  3. Μετάφραση των αναγκών αυτών στη «γλώσσα της επιχείρησης»
  4. Ανάπτυξη μιας ποιοτικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας που ανταποκρίνεται  και στις ανάγκες της εταιρείας εκτός από αυτές των φοιτητών (μαθήματα, μεταφράσεις, φοιτητικές εργασίας κ.α.)
  5. Ανάπτυξη διαδικασίας προσφοράς της ποιοτικής υπηρεσίας και βελτίωση της διαδικασίας αυτής
  6. Δοκιμή της διαδικασίας σε πραγματικές συνθήκες
  7. Εφαρμογή της διαδικασίας.

Απώτερος στόχος της DeskNET αποτελεί τα χαρακτηριστικά των προσφερόμενων υπηρεσιών να ικανοποιούν πλήρως ή και να ξεπερνούν τις προσδοκίες του πελάτη

Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε καθημερινά και μας αναδεικνύετε ως ένα επιτυχημένο Κέντρο Ολοκληρωμένης Υποστήριξης Φοιτητών και Επαγγελματιών.