Πολιτική Ποιότητας, Υποστήριξη φοιτητών

Η φιλοσοφία της DeskNET στο σκέλος της υποστήριξης φοιτητών βασίζεται στο εξής σκεπτικό: «η ποιότητα σχεδιάζεται και δεν είναι ποτέ τυχαία». Η διοίκηση της εταιρείας βλέπει το σχεδιασμό της ποιότητας σαν μέρος της ΤΡΙΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ, που είναι:

  • Σχεδιασμός ποιότητας.
  • Έλεγχος ποιότητας.
  • Βελτίωση ποιότητας

Πρωτεύουσα σημασία έχει, για εμάς, να προσδιορισθούν οι εκπαιδευτικές ανάγκες ώστε να σχεδιαστούν αντίστοιχες ποιοτικές υπηρεσίες.

Ο «Σχεδιασμός Ποιότητας» της DeskNET αποτελείται από τα εξής βήματα:

  1. Προσδιορισμός των εκπαιδευτικών αναγκών (ποιές είναι)
  2. Προσδιορισμός των αναγκών των φοιτητών
  3. Μετάφραση των αναγκών αυτών στη «γλώσσα της επιχείρησης»
  4. Ανάπτυξη μιας ποιοτικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας που ανταποκρίνεται  και στις ανάγκες της εταιρείας εκτός από αυτές των φοιτητών (μαθήματα, μεταφράσεις, φοιτητικές εργασίας κ.α.)
  5. Ανάπτυξη διαδικασίας προσφοράς της ποιοτικής υπηρεσίας και βελτίωση της διαδικασίας αυτής
  6. Δοκιμή της διαδικασίας σε πραγματικές συνθήκες
  7. Εφαρμογή της διαδικασίας.

Απώτερος στόχος της DeskNET αποτελεί τα χαρακτηριστικά των προσφερόμενων υπηρεσιών να ικανοποιούν πλήρως ή και να ξεπερνούν τις προσδοκίες του πελάτη

Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε καθημερινά και μας αναδεικνύετε ως ένα επιτυχημένο Κέντρο Ολοκληρωμένης Υποστήριξης Φοιτητών και Επαγγελματιών.

Βρίσκεστε εδώ: Home Arrow Πολιτική Ποιότητας

πτυχιακες εργασιες ετοιμες, πτυχιακή εργασία, πτυχιακες εργασιες λογιστικης, διπλωματικές εργασίες, πτυχιακες εργασιες τει, φοιτητικές εργασίες, διπλωματική εργασία, πτυχιακες & μεταπτυχιακές εργασιες νοσηλευτικης, ετοιμες πτυχιακες εργασιες, πτυχιακες εργασιες θεσσαλονικη, πτυχιακεσ εργασιεσ, πτυχιακες εργασιες download,